assalamualaikum:D

Senario iklan tv di Malaysia,........



*Masa gemuk-pakai baju labuh dan besar...setelah mencuba produk kurus,badan pon dah slim,pakai baju ketat2 sebab dah x gemuk..badan pon dah lawa....

*sebelum guna shampoo A,pakai topi bagai malu sebab rambut kusam....dah guna shampoo,rambut pon dah lawa langsung dikibas2 rambut cam orang teleng leher...

*sebelum guna dedoran,pakai baju ada lengan..malu ketiak berbau...lepas guna dedoran,pakai pn singlet je sebab ketiak dah wangi....

*sebelum guna pencukur bulu kaki,pakai skirt labuh sebab bulu kaki sipi cm bulu kaki gorila...bila dah guna pencukur bulu kaki,skirt terkoyak sikit dikoyak lebih banyak sampai lagi pendek sebab kaki dah lawa.....

Apa punyaa bangang..semua iklan mengalakkan aurat dibuka bila tubuh badan dah lawa...no wonder la budak pompuan zaman sekarang pakaian mengalah awek orang utan....

3 comments:

  1. macam2 iklan skrg ni ada kat TV..
    kadang2 yg pelik pun ada...:)
    salam kenal...akak follow sni #2..
    TQ follo akak ya...

    ReplyDelete
  2. betul tu..menyampah tengok iklan jenis tu... singgah sni dan ikut jugak... gudluck!

    ReplyDelete