assalamualaikum:D

Hari Sabtu Yang Indah

Assalamualaikum kawan-kawan....semoga sihat selalu..Dah lama tak buka blogger niey..Dah berhabuk habis..Harap semua sihat selalulah.Hari ini hari sabtu,apa aktiviti anda semua???Ada sapa-sapa boleh bagi cadangan nak buat apa..Hari selesa hari mendaftar diri untuk kemasukan sem 2 di Kolej Komuniti Selayang dalam kos Fesyen dan Pakaian..So far selama 4bulan(1sem) banyak yang saya lalui bersama sahabat-sahabat saya yang lain.Kenangan pahit dan manis saya dan kawan-kawan lalui..Kena marah dengan pensyarah.Tapi semua tuh mematangkan kami.Saya harap sem2 akan datang ni dapat memberi saya ilmu pengetahuan yang lebih banyak lagi..Kawan-kawan doakan saya yer....Ok lah saya nak persiapkan diri untuk mengemas diluar rumah...Salam sayang dari saya...montellysweety....

No comments:

Post a Comment